Specifiche tecniche di l'attuale bandiera tedesca.
E nostre bandiere tedesche sò prudutte in u rapportu tradiziunale 2:1 utilizatu per e bandiere naziunali in Cina, dunque sta bandiera currisponderà à altre di a listessa dimensione se fate volà parechje bandiere inseme. Usemu un poliestere magliatu di qualità MOD chì hè statu testatu per a so durabilità è idoneità per a pruduzzione di bandiere.
Opzione di tela: Pudete aduprà ancu altre tela. Cum'è u poli filatu, u materiale poli max.
Opzione di taglia: Da a taglia 12”x18” à 30'x60'
Aduttatu | 1749 |
Pruporzione | 3:5 |
Disegnu di a bandera di a Germania | Un tricolore, cù trè strisce urizzuntali uguali di neru, rossu è oru, da cima à fondu |
Culori di a bandera tedesca | PMS – Rossu: 485 C, Oru: 7405 C CMYK – Rossu: 0% Cianu, 100% Magenta, 100% Giallu, 0% Neru; Oru: 0% Cianu, 12% Magenta, 100% Giallu, 5% Neru |
Oru Neru Rossu
L'urighjini di u neru, di u rossu è di l'oru ùn ponu esse identificate cun alcun gradu di certezza. Dopu à e guerre di liberazione di u 1815, i culori sò stati attribuiti à l'uniformi nere cù bordi rossi è buttoni d'oru purtati da u Corpu di i Vuluntarii di Lützow, chì era statu implicatu in a lotta contru à Napulione. I culori anu guadagnatu una grande pupularità grazia à a bandera nera è rossa ornamentata d'oru di a Fraternità Studentesca Originale di Jena, chì cuntava trà i so membri i veterani di Lützow.
Tuttavia, u simbolismu naziunale di i culori hè derivatu soprattuttu da u fattu chì u publicu tedescu hà cridutu erroneamente ch'elli eranu i culori di u vechju Imperu tedescu. À u Festival di Hambach in u 1832, parechji di i participanti purtavanu bandiere nere-rosse-oru. I culori sò diventati un simbulu di l'unità naziunale è di a libertà burghese, è eranu guasi omnipresenti durante a Rivuluzione di u 1848/49. In u 1848, a Dieta Federale di Francfort è l'Assemblea Naziunale Tedesca anu dichjaratu u neru, u rossu è l'oru cum'è i culori di a Cunfederazione Tedesca è di u novu Imperu Tedescu chì duvia esse stabilitu.
Neru Biancu Rossu in Germania Imperiale
À partesi da u 1866, hà cuminciatu à parè prubabile chì a Germania saria unificata sottu a dirigenza prussiana. Quandu questu hè finalmente accadutu, Bismarck hà iniziatu a sustituzione di u neru, u rossu è l'oru cum'è culori naziunali cù u neru, u biancu è u rossu. U neru è u biancu eranu i culori tradiziunali di a Prussia, à i quali hè statu aghjuntu u rossu chì simbulizava e cità anseatiche. Ancu s'è, per l'opinione publica tedesca è a pratica ufficiale di i stati federali, u neru, u biancu è u rossu avianu inizialmente una significazione trascurabile paragunata à i culori assai tradiziunali di i singoli stati, l'accettazione di i novi culori imperiali hè aumentata constantemente. Durante u regnu di Guglielmu II, questi sò ghjunti à predominà.
Dopu à u 1919, a specificazione di i culori di a bandera hà divisu micca solu l'Assemblea Naziunale di Weimar, ma ancu l'opinione publica tedesca: Larghe sezzioni di a pupulazione eranu opposte à a sustituzione di i culori di a Germania Imperiale cù u neru, u rossu è l'oru. Infine, l'Assemblea Naziunale hà aduttatu un compromessu: "I culori di u Reich saranu neru, rossu è oru, a bandera serà neru, biancu è rossu cù i culori di u Reich in u quartu superiore di l'argine". Datu chì ùn eranu micca accettati da larghe sezzioni di a pupulazione naziunale, era difficiule per u neru, u rossu è l'oru ottene pupularità in a Republica di Weimar.
I culori di u muvimentu per l'unità è a libertà
In u 1949, u Cunsigliu Parlamentare hà decisu, cù un solu votu contru, chì u neru, u rossu è l'oru devenu esse i culori di a bandera di a Republica Federale di Germania. L'articulu 22 di a Legge Fundamentale specificava i culori di u muvimentu per l'unità è a libertà è di a prima Republica Tedesca cum'è i culori di a bandera federale. A RDA hà ancu sceltu d'aduttà u neru, u rossu è l'oru, ma da u 1959 hà aghjustatu l'emblema di u martellu è u cumpassu è a ghirlanda di spighe di granu chì a circundava à a bandera.
U 3 d'ottobre di u 1990, a Legge fundamentale hè stata aduttata ancu in i stati federali orientali, è a bandera nera-rossa-oru hè diventata a bandera ufficiale di a Germania riunificata.
Oghje, i culori neru, rossu è oru sò cunsiderati naziunalmente è internaziunale senza cuntruversia, è rapprisentanu un paese apertu à u mondu è rispettatu per parechji motivi. I tedeschi s'identificanu largamente cù sti culori cum'è raramente prima in a so storia turbulenta - è micca solu durante a Cuppa di u Mondu di football!
Data di publicazione: 23 di marzu di u 2023